Glutamax Forte Nedir ;Fiyatı Nedir,Nerede Satın Alabilirim.

Glutamax Forte Nedir ;Fiyatı Nedir,Nerede Satın Alabilirim. ait tanıtım resmi

GlutaMax Forte düzgün kronik karaciğer yetmezliği durumunda karaciğer fonksiyonunu desteklemek için tasarlanmıştır, tek başına ya da belirli diyetler veya tedavilere kombine, Veteriner tavsiyesi aşağıdaki. Özellikle GlutaMax Forte, zehirlenmeler, özel ilaç tedavileri, enfeksiyöz veya paraziter hastalıklar nedeniyle köpeklerde birincil veya ikincil karaciğer işlev bozukluklarını tedavi etmek için kullanılabilir. Antioksidan aktivitesi nedeniyle, ürün, serbest radikallerin üretimine karşı hızlı ve güçlü bir etki gerektiren tüm klinik durumları tedavi etmek için yararlıdır.

GlutaMax Forte, köpekler ve kediler için belirli beslenme amaçları için tamamlayıcı bir besindir.

Nasıl kullanılır

Veterinerin tavsiyesini takiben, GlutaMax Forte'yi 20-40 günlük bir başlangıç minimum süresi ve en fazla 6 ay süreyle uygulayın.

Köpekler: günlük doğrudan 10 kg BW başına 1 tablet uygulayınağız veya her zamanki yem rasyonuna ekleme. Günlük dozu iki idareye ayırmak daha iyidir.

Kediler: günlük olarak 3.5 kg BW başına 1 ml macunu doğrudan ağıza uygulayın veya normal yem rasyonuna ekleyin.

Bir veteriner hekimin tavsiyesine başvurulması tavsiye edilir. uygulamadan önce veya uygulama süresini uzatmadan önce.

Glutamax Forte Nedir ;Fiyatı Nedir,Nerede Satın Alabilirim.

isimli haber sayfası 10 Mayıs 2019, 12:26 tarihinde oluşturulmuştur.