Vetoskin Nedir, Nerede satılır , Nasıl alabilirim,Vetexpert kedi köpek vetoskin

Vetoskin Nedir, Nerede satılır , Nasıl alabilirim,Vetexpert kedi köpek vetoskin ait tanıtım resmi

Bu  Ürününü Kliniğimizde Temin edebilirsiniz Ayrıntılı bilgi için TIKLAYIN Whatsapp 0544 596 61 42)Ürün açıklaması

pet eczanemizdeki diğer ürünler için tıklayınız

Yardımcı maddeler:

Vetoskin Twiss Off içeriğinde;

• Omega 6
  • Omega 3
  • Çinko
  • Vitamin B1
  • Vitamin B2
  • Vitamin B6
  • Vitamin B12
  • Biotin bulunmaktadır.

Omega-6 ailesinin çoklu doymamış yağ asitleri, sağlıklı cilt ve cilt sağlığının korunmasında yer alan en önemli besleyicilerden biridir. Bunlar, cildin su bariyerinin bütünlüğünü korumada özellikle önemli bir rol oynayan linoleik ve gama-linolenik asitleri (özellikle borat yağı içerisinde yüksek oranda bulunmaktadır) içerir. Bu asitler cilt hücrelerini birbirine bağlayan özel yapıların bir parçasıdır . Bu yapılar, hücrelerin arasında suyun nüfuz etmesini önleyen özel lipid hücreler arası plaklardır. Bu sayede cilt doğru miktarda su tutarak elastik ve esnek kalır, kurumaz ve soyulmaz.

Omega-3 ise öncelikli olarak anti-inflamatuar etkinlik göstermektedir. Deri hastalıkları söz konusu olduğunda, omega-3 yağ asitleri hastalığa yakalanan bölgelerdeki enflemasyonu azaltarak , kaşıntının azalmasına ve irritasyonun minimum seviyeye gerilemesine yardımcı olur.

Yapılan çalışmalar    Omega-6 ve Omega-3 kullanımının köpeklerde atopik dermati tedavisinde yardımcı olduklarını ortaya koymuştur.

Çinko, cilt hücresinin çoğalması süreci ve  cilt lezyonlarının iyileşmesinde rol oynayan bir mikro elementtir. Köpek’lerde çinko eksikliğine bağlı pullanma, pistüllenme ve ülserler ile karakterize cilt dermatozları görülebilir.

B vitaminleri (B1, B2, B6, B12)  Omega-6 ve Omega-3 yağ asitlerinin metabolizmasında anahtar rol oynar. Bu asit takviyeleri, çoklu doymamış yağ asitlerinin metabolik süreçlerinde yer alan pek çok enzimin koenzimleri oldukları için bu vitaminlerin yokluğunda Omega-6 ve Omega-3 yağ asitlerinden beklenilen sonuçlar alınamayabilir.

Biotin; Litaratürlerde Vitamin H veya Vitamin B7 olarakta kabul edilen bir vitamindir. Ağız yolu ile alındıktan sonra yağ bezlerine taşınarak deri üzerine salınır.  Deri ve tüy sağlığının korunmasına ve derinin canlı görünümüne yardımcı olur. Yağ bezlerindeki varlığı kısmen sebumun salgılanmasını sınırlar ve yağlı derinin aşırı yağlanmasını engeller. Bu özelliği ile köpeklerde seboreik dermatit oluşumuna engel olur.

VetoSkin kedi ve köpeklerde tüy dökülmesinin azaltılmasına yardımcı olur. Kedi ve köpeklerde tüy ve derinin sağlıklı olmasına, deri ve tüy sağlığının bozulduğu durumlarda tedavilerine yardımcı olur.

Vetoskin  Günlük Doz ve Kullanım Talimatı;

• Vetoskin Tiwss Off kapsül 15 kg canlı ağırlığa kadar kedi ve köpeklerde günde 1 sefer  1 kapsül;
  • 15 kg canlı apırlık üzerindeki köpeklerde ise Vetoskin günde 1 sefer 2 kapsül uygulanır.

Vetoskin 90 Kapsül Twiss Off teknolojisi ile üretilmiş yeni nesil bir kapsül formu dur. Twiss Off kapsül yapısı sayesinde ister kapsül şeklinde, ister içeriği mama üzerine eklenerek veya evcil hayvanın pati veya ağız kenarına damlatılarak kendi isteği ile yalayarak yemesi sağlanabilir.

Deri ve tüy sağlığında etkili sonuçların görülebilmesi için Vetoskin en az 2 ay kullanılmalıdır.

Vetoskin Nedir, Nerede satılır , Nasıl alabilirim,Vetexpert kedi köpek vetoskin

isimli haber sayfası 07 Ekim 2020, 22:45 tarihinde oluşturulmuştur.