Oridermly kedi köpek kulak kremi nedir Ne işe yarar nerden alabilirim?

Oridermly kedi köpek kulak kremi nedir Ne işe yarar nerden alabilirim? ait tanıtım resmi

Bu  Ürününü Kliniğimizde Temin edebilirsiniz Ayrıntılı bilgi için TIKLAYIN Whatsapp 0544 596 61 42)Ürün açıklaması

pet eczanemizdeki diğer ürünler için tıklayınız

Kulak Merhemi
Veteriner Antibakteriyel, Antifungal, Antiparaziter, Antiinflamatuvar

BİLEŞİMİ: Oridermyl 1 g'ında 3.500 IU Neomisin, 100.000 IU Nistatin, 1 mg Triamkinolon asetonid ve 10 mg Permetrin içeren açık sarı renkli bir merhemdir..

KULLANIM SAHASI / ENDİKASYONLAR: Kedi ve köpeklerde neomisine duyarlı bakteri suşlarının, nistatine duyarlı maya ve mantarların, permetrine duyarlı kulak uyuzu etkenlerinin sebep olduğu bakteriyel, fungal ve parazitik enfeksiyonların meydana getirdiği miks otitis eksterna tedavisinde endikedir.

KULLANIM ŞEKLİ VE DOZU: Veteriner hekim tarafından başka bir şekilde önerilmediği taktirde kedi ve köpeklere kulak içine 21 gün süre ile günde bir kez bir bezelye tanesi büyüklüğünde uygulanır.

MUHAFAZA ŞARTLARI VE RAF ÖMRÜ: Saklama için herhangi bir özel şart yoktur. Raf ömrü imal tarihinden itibaren 24 aydır. Açıldıktan sonra 28 gün içerisinde tüketilmelidir.

TİCARİ TAKDİM ŞEKLİ: 10  g'lık alüminyum tüplerde karton kutu içerisinde satışa sunulmaktadır

Oridermly kedi köpek kulak kremi nedir Ne işe yarar nerden alabilirim?

isimli bilgilendirme sayfası 08 Aralık 2020, 12:58 tarihinde oluşturulmuştur.
Bu sayfa 17 Mart 2021, 12:17 tarihinde güncellenmiştir.