FATİH KEDİ KISIRLAŞTIRMA

FATİH KEDİ KISIRLAŞTIRMA ait tanıtım resmi

İstanbulda yaşıyor ,Erkek  veya dişi kedilerinizi kısırlaştırmayı düşünüyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin...

Kediler yaklaşık olarak  5-6  aylık  döneme geldikten sonra kısırlaştırma operasyonu yapılabilir..Erkek kediler  yada dişi kediler kızgınlık dönemine gelince agresif tavırlar sergileyip  etrafa  çiş ve kaka yapabilirler bunların önüne geçmek aynı zamanda erkek kedilerde testis ve  prostat kanseri , dişi kedilerde  pyometra(rahim iltihabı) ve meme tümörü oluşma riskini azaltmış oluruz..

ayrıntılı bilgi için  0212 611 61 42  veya  0544 596 61 42 Whatsap numaramızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz..

Not : (kediniz saldırgan ve özellikle yakalığı sevmiyor ise kliniğimize winpet yara korseside operasyon sonrasında  giydirilerek  , yakalık takıldığındaki stresi ortadan kaldırıyo

FATİH KEDİ KISIRLAŞTIRMA

isimli haber sayfası 24 Haziran 2019, 11:06 tarihinde oluşturulmuştur.